Go Click!

Friday, February 18, 2011

murah rezeki malam Jumaat ;)

Mr B dah maghrib baru nak balik.bz benor gamaknye huhu..tp alhamdulillah rezeki plak yg datang dapat satu peti orang hantar ikan.dah lame tak dapt coz nelayan tak ke laut disebabkan musim tengkujuh..cuace tak mengizinkan sangat sampai banjir..so ini memang betul-betul freshh..

nak snap gambar tapi tangan dah hanyir byk yg nak di siang nih..jadinye dapat amik yg dah siap siang dalam freez.hehe..penuh kan..sampaikan skarang nih pening nak masak pe dgn ikan,udang n ketam nih..Mr B cakap ketam n ikan Bawal kite serahkan kat kedai tuk masak haha legaaa!ni separuh jer..separuh lagi Mr B pi bagi bos die.sedekah kat orang sakit haha!!

#pe nak masak ahh??#

esok Mr B ajak pegi survey Sunglass hoyehh!hoyehh!!tapi untuk die la hahaha bukan untukku hehe..sebelom tu die ade cakap nak belikan untukku satu.tapi aku taknak coz aku punye still in good condition.aku nak baju jer!ahahahaha tak kesah la yang penting esok shopping!!:):) i loike!

tomorrow mission : carik stroller+sunglass Mr B #aku punye nanti-nanti dulu kalo ade yg kenan aku sambor!kalo takde next time jer!#

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...