Go Click!

Thursday, February 17, 2011

Cekodok Version Sehat ;p

Menu pagi untuk Mr B harinih cekodok berOAT.

resepi nih khas untuk menghargai jantung anda.almaklumlah sejak 2 menjak nih banyak dah dengar tentang kematian mengejut due heart attack.ekekeke.takdelah sbenarnye ajal maut di tangan tuhan jugakkan.cume kite yang hidup nih kene lah jage.nak-nak aku yg lagi 3 tahun nk menjangkau 3series.oHH NooOO!!

Senang jer..slalu orang buat cekodok pisang letak kelape parut skit kan.tapi aku tak letak kelape parut replace dengan OAT.pastu letak serbuk soda aka serbuk penaik sket.sedappp tauu.try lah dlm mase yang ianye mengenyangkan.

#Hargailah Jantung anda#

3 comments:

Cik GebanG said...

hahahahA~
simpLe jek kan ? nanti aku de maSe akU wat Lah .. kih3~ ;D

sarah ishaq said...

hehe try tau..;p

ning85 said...

cengkodok adalah kesukaan saya!like like..pandai la sarah..blh jadi chef

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...