Go Click!

Wednesday, February 16, 2011

rase nak merajok tp ade ker yg kesah nak pujok!

Mr B cakap ..,

Mr B : "..yg,tak jadi la nak pegi sibu island..mahal sangat kalo nak pegi sibu island nanti tak dapat nk buat games,karaoke,buat tshirt n bla bla.."
Aku : habes pegi mane plakk..??#sedey
Mr B : pegi tioman n dapt buat confirmation dah kat Salang Indah.
Aku : Nanti syg tengok website. # sambil google Salang Indah, Tioman.

#Call Mr B#

Aku : B..tak best lah Tioman
Mr B : yeke yg..takpela kan sume free..
Aku : Baik pegi Melaka lagi best.ni setakat pantai die jer best.kalau bujang best la. #pikir aku yang akan handle rifqi zharfan.confirm tak dapat nak buat pape.
Mr B : Nape marah ni.sygkan dengan B,tentula macam-macam kite bole buat.
Aku : Dah la takde swimming pool,tak tau la pe syg nak buat nanti mesti bosan.
Mr B : Syg ni mcm tak xcited jer.tak best la macam ni..
Aku : takpela kalau b cakap camtu.jgn tglkan syg ngan rifqi sudahla.sbb bile tgk tempat die memang takde aktiviti lain bole buat selain diving/snokeling.aka aktiviti air.lainla kalo bole shopping ker jalan-jalan ker.
Aku : memula excited la..tp bile tgk website,takde mood dah langsung.#dengan harapan sempat la Mr B nak tukar tempat lain..
Mr B : OK la kite tak payah pegi..

#tersentap la aku!#

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...