Go Click!

Friday, February 18, 2011

Simpati dengan MIMI

Salam Jumaat u olls!

Kawan aku mase kat Techsis dulu menghadapi dugaan yang besar harini..Baru nak dapat 1st baby..dipakse bersalin awal due BP naik..sbelom beberape harinih die ade gak update status kat FB yang kaki die bengkak la,admit hospital sbb bisul la..macam dugaan mase dier mengandung tu..sian jer..#anak ko memang tak bole lawan cakap ko!#

So 14hb feb die dah slamat lahir kan baby boy MUHAMAD RIZQ FERDAUS..sedap sgt name die.ceaser.so skarang baby die masih ditahan ade kat incubator.menurut mimi sendiri mungkin 2 bulan lagi baru dapat bawak balik baby die..aku betul-betul simpati ngan dier.sebab aku pon faham perasaan die mase aku bersalin rifqi dulu pon ade msalah jugak.kaki die terlipat rapat then after one week dc just massage die then OK.hampir gak refer ke universiti hospital.sebab kat situ ade pakar kanak-kanak yang bagus then murah skit...aku n Mr B mase tu dah standby pe yang patut dah..at last alhamdulillah berkat do asume family n kawan-kawan rifqi ok..menjalani kehidupan normal macam baby lain..alhamdulillah...

so MIMI dont worry,ko dalam pantang tu..bertenang banyak-banyak.doa jer.mudah-mudahan sumenye OK.tak sabar nak tengok baby ko!!

LUV,
Sara Ishaq

2 comments:

sakila's craft said...

dugaan nya...kena kuat untuk anak yg tersayang

Ameh Wahab said...

ala...kesian kt mimi...so bb dia x cukup bln ke?anak aku kena thn wad sbb jaundice pun aku nangis2 kt laki aku...huhhuhu...
Semoga bb mimi cpt2 sembuh... =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...