Go Click!

Sunday, September 25, 2011

BOSAN

bosan gile la hari ni..

agaknye memang aku sendiri memang membosankan sebab tu la aku slalu kebosanan.dlm 24jam tu ms makan dan tidur je tak bosan.mostly bosan belake.

dalam seminggu tu sehari jela yang tak bosan hari-hari lain memang bosan.sumpah tak tipu.

sebab ape bosan # aku cube mengkaji balik..

- sebab aku suri rumah
- sebab dah kahwin dah ade anak
- sebab duduk jauh dari org dikenali [takde kawan kat sini]
- aktiviti terbatas sebab aku bini orang.
- sebab aku taknak blajo rajin2 dulu kot.kalo aku seorang yg berjaya dan berkarier skarang mungkin aku tak ade mase nak rase bosan

pendek kate aku memang terpakse melalui hari-hari yg bosan hari ni dan mase akan datang

pada sape nak kuluahkan kebosanan ini??kalo ade pon same je nanti..dah luahkan pon tapi tetap bosan.

jalan die senang jer..kalo dah bosan..

bawak2 lah istifar..solat banyak-banyak.buat pahala berdoa agar dose2 yg lalu diampunkan..

emmm tahlah aku nih manusie biase jer..

bosan gile dah nih!!

BOSAN TAHAP GABAN

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...