Go Click!

Friday, February 17, 2012

(kalendar cina) kite manusia hanya mampu merancang..

kalo yg kenal aku ker mesti dah tau dh perancangan aku untuk tahun ni.ehem-ehem sssshhhhh rahsie rumah tangga..hehe..yela mane taknye aku punyela duk heboh ngan kawan2 aku yg aku nak pregnant tahun nih..bak kate farah kalo bole nak masukkan dalam buletin utama ekekke..bukan ape aku suke nak bgtau coz skit sebanyak dapatlah diorang bermurah hati nak mendoakan aku semoga dapat bagi affan adik dalam tahun depan..aminnn

bile bercakap pasal adik affan nih..aku tringin sangat nak anak pempuan.kalaulah dapat sepasang alhamdulillah..hehe verangan tak sudah aku nih.hehe tapi bukan aku sorang je berangan.husband,mak n abah sume nk aku kalo bole dpt baby girl plak.sebabnye mungkin dh jenuh dgn si bujang aku sorang nih.lasaknye ya tuhannn.huhhhh tak tau la nk cakap kan..

borak punye borak..baca punye bace segala tips..rmai yg suggest kan aku follow kalendar cina nih..rmai gak yg dah try rupeye..BUT!!kita nih hamba padaNYA segalanya kita kene serahkan padaNYA.kita just bole merancang dan ikhtiar..tapi bila tak berjaya kita tak bole nak give up atau salahkan takdir.tu maknenye kite tak reti nak bersyukur.as long anak dilahirkan itu sempurna dah cukup besar anugerah tuhan bagi tu kan??

so sape yang tak sabar nak share kalendar nih..hands up!!hehehe


ok now cara nak apply bende nih ye ekekekeke...(kalo x clear korang zoom la eh @ tukar ke large size)

  1. tengok kat garis umur korang yg 18-45 tu kan??so,korang tentukan umur korang sendiri eh..cam aku tahun ni 28 ok :)
  2. then,tengok je korang nak baby girl ke boboy..kalo girl refer kat f(female).kalo boy refer kat m(male) ye..
  3. ok aku bagi contoh ye..tahun ni aku 28..n kalau aku aim girl aku kene pilih feb,april,mei,jun,nov . december only.!pilih ape??pilih time nk OT la pe lagi huahahhaha

so,yang baik hanya dari Allah..yang buruk dari aku.selamat mencuba ye...

1 comment:

Ameh Wahab said...

hahaha...jom ler kite race...hehehe...aku pun nk gegurl... =P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...