Go Click!

Monday, February 21, 2011

aku lesen auto

gelak la!gelak la!

huhu..memang sejak dari dapat lesen tahun 2002 lagi aku duk lenjan kete mak jer yang auto.kete abah pon auto.kete akk aku pon auto.jadi tlg jangan salahkan ku kenape aku tak pandai bawak kete manual.hehe

biler kahwin dapat plak husband bawak kete manual.dalam hati tu .."mesti die tak nak bagi aku lenjan kete die nih.."huhh!!dahla kat jhor nih takde kawan.duduk jer dalam umah diam-diam nak ke mane-mane pon kene tunggu mr B balik..jenuhh wohhh patah kaki aku dibuatnye.

beli kete baru??!

emm dengan aku yang tak keje nye mane nak dapat kete baru weyhh..duk ar terperuk kat umah jer!tak habeh-habeh ngadap pesbuk huhu..tapi lesenku tiap-tiap taon mr B renew huhu..tak taulah ekk untuk ape ekeke

try lah bawak manual!

bukan tak pernah try,tapi bile try ade jer perkare yang memalukan berlaku..fobia jadinye..enjin mati la..ekzos berasap akibat tekan minyak lebih la..terlepas clutch la..bile benti kat lampu merah,dah hijau kete takleh jalan la..[nk jalan je mati akibat tak pandai balance minyak ngan clutch]huhhhhhhhhh...bosan la..

hari nih aku terpikir nak try gak bawak kete mr B.sian rifqi tak dapat jalan-jalan sebab umi die tak nandai bawak kete.mesti die boring jer..huhu takpe-takpe aku kumpul kekuatan dulu.once aku dah terer nanti akan ku hebohkan pade duniaaa hahahaha

XOXO,
Sarah Ishaq

3 comments:

~ AppLe BLosSoM ~ said...

sama la kita..lesen OKU...hehehe...

ct cucubi said...

oklah tu pandai jugak.. sy dr dpt lesen thn 2006.. x pernah bw ape2kete sampai skrg.. penakut sampai dah tak tahu mcm mn nak bawa.. huhuhu

mila said...

hahaha..lucu jer..kalo bab mati time trefic lite tu xleh blah.mesti kena bunyi hon je kan hikhikhik..selamat berjaya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...