Go Click!

Friday, March 4, 2011

MAK ANDAM VS PAK ANDAM

mostly banyak skarang akuk dengar bidang solekan dimonopoli oleh kaum adam.tak ketinggalan may nyah pon ade tauu..bukan nak cakap ape tapi pade pendapat aku sendiri pon hasil kerja tangan mereka nih[pak andam] memang tiptop kalau nak dibandingkan ngan mak andam nihh..

tengok jer make up artist skarang bole jer nak ku sebutkan dikalangan mereke yg pemes macam nurul shukor..zulfadzli..najib..bagi aku diorang nih..lebih kreatif.ramai lebih prefer mereka sebagai jurusolek untuk wedding,event-event dan golongan selebriti juga ramai mencari mereka sampaikan ade selebriti yang mengambil mereka sebagai jurumekap tetap disebabkan bakat yang mereka ade.mungkin mereka melihat dari segi pemilihan untuk mencari kelainan sentuhan.ternyate mereka ini berani untuk mencube sesuatu yang baru.

aku sendiri pon terpengaruh ngan culture skarang nih..konon nak yg cantek.padahal kejap jer pon!!huhu..tapi aku nak berterime kasih kat pak andam aku jugak.."..SAM, u really make my day!terase penuh yakin di hari itu.."TQ.

-SAM-


bukan nak cakap mak andam ni tak bagus..tapi zaman skarang ni mak andam hanya mengandam semate-mate untuk mencari pendapatan dan bukannye kerane minat mereka.mungkin ini yang membezakan mereka.hanya yang betul-betul minat jer boleh berjaye macam kawan aku nih hehe promote sket.KLIK<< dan khidmat mak andam sememangnye masih diperlukan kerane hukum dalam Islam pon tidak memberi kaum hawa bersentuhan dengan kaum adam yang bukan muhrim..dan rasenye biarlah pengantin perempuan di make up oleh mak andam,k!#pesanan ikhlas :).

2 comments:

eja said...

i kawin dulu pun pakai pak andam uu..:)

Cik GebanG said...

betuL3 ! rugi dulu tak ameK pak andam ... haisyh !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...